wtorek, 10 października 2017

Drodzy Rodzice i kochane Druhny!
Informuję, że biwak drużyny odbędzie się w dniach 20-22.10.2017 w Wadowicach. 

Zbiórka w piątek 20.10. pod dworcem PKP w Skawinie, o godzinie 16.30. Powrót w niedzielę około godziny 15.00 na dworzec PKP. 

Nocleg będzie zapewniony w szkole w Wadowicach, dlatego pamiętamy o zabraniu w szczególności: karimaty, śpiwora, latarki, menażki, kubka i sztućców, ciepłej piżamy, pełnego umundurowanif (wskazówki w poprzednim poście :) ), 2 par cielistych rajtek, polara drużyny, rzeczy przeciwdeszczowych, odblasków, busoli (na zastęp), LEGITYMACJI, wszelkich instrumentów, śpiewnika, koszulki drużyny i oczywiście całej masy pozytywnej energii :) Oprócz tego obowiązuje standardowy ekwipunek biwakowy i rzeczy z podziału jadłospisu w zastępach. Pakujemy się do plecaka!

Zadanie dla zastępów: każdy zastęp przygotowuje jeden posiłek, jadłospis należy wysłać do końca tygodnia (podział produktów na osoby i kosztorys, spis produktów i ich ilości na cały posiłek), każdy posiłek ma mieć coś ekstra - liczę na waszą kreatywność! :)
Wilgi kolacja piątek, Świergotki śniadanie sobota, Raniuszki kolacja sobota, Płomykówki śniadanie niedziela
Każdy zastęp ma przygotować inną ciekawostkę o Wadowicach w ciekawej formie - współpracujcie!

Przewidywany koszt biwaku to 80 zł, w tym przewidziane wyjście do muzeum.

Przypominam, że w ten piątek odbędzie się zebranie dla Rodziców harcerek, o 17.00 w szkole podstawowej nr 3 w Skawinie, na zebraniu poruszymy sprawy organizacyjne drużyny, będzie możliwość zapisania harcerki na biwak i wpłacenia za niego, będzie także uregulowanie składek i ubezpieczenia (72 zł za pół roku).

Na zebraniu zostaną również podane informacje o zimowisku, będą zbierane zapisy osób, które chcą pojechać.

Pozdrawiam! Czuwaj!
Drużynowa
pwd. Weronika Spólnik wędr.